melegim1721 Mrb hanımlar 2. Hamileliğim ve 6 haftalığım doktora gıdemedım. 1. Hamileliğimde tsh yükseklıgı vardı ilaç kullandım . 2. Gebelıgınde de bu durumu yasayan var mı?
elo20 melegim1721 benimde ilk hamileliğim bende de tsh yüksek çıktı doktor ilaç verdi keşke gitseydiniz 2. hamileliğinizde de olması yüksek bi ihtimal