Bendede oldu 9+3 oldum şuanda geçen hafta olmuştu kanamam ve doktorumda uyarmıştı beni ama önceden kanama olabilir diye nitekim oldu ve bende riskli gebelikte var o nedenle progestan alıyorum ama hergün 1 taneydi kanama olunca sabah akşam fitil olarak kullanıyorum ve Proluton iğne vuruluyorum haftada 1 defa.. ama sen ne olur nolmaz doktorun söylediklerinden dışarı çıkma.. Allahım şifa versin inşallah.. 🤲🏼🤲🏼