nazlisamac35 Emofoise tek isim düşünüyorum zaten simdide eşim diyorki bu kadar zorluğu sen çekiyorsun isim senin hakkın istedigin olsun deliricem bir turlu karar veremedik
nazlisamac35 Cerenn1654 ogluma kayinbabamin ismini verdim ayse ismide esimin babaannesinin yani hic bir cocugumda kendi istedigim olmuyacak ayseyide kabul edersem