Ozlemiko Hanımlar 32. Haftadayım bel ağrısı ve sırt ağrısı normal mi bazen regl sancısı gibi oluyor iki gündür 😔 bi kaç saat sürüyor
Mom080 Ozlemiko 30. Haftadayım cmt doktora gittim sırf bu yüzden korktum açıkçası ama Allah’a sukur bir sorun yokmuş magnezyumumu arttırdı
rukiyeeefeee Ozlemiko 32 haftadayım regl ağrısı gibi ağrım yok ama acaip derecede sırtım ağrım var özellikle bugün hatsafhalara çıktı mahfetti beni
Ozlemiko Mom080 ahhh içime su serptin kuzum ya benim de kontrolüm 18 Mayıs da 🥺 daha sabrederim diyordum ❤️🧿 bi aksilik olmazsa inş
Mom080 Ozlemiko doktorunuzu arayıp durumu anlatın isterseniz benim doktorum demişti gel bakalım diye ama dediğim gibi önemli bir durum yoktu