30 +2 deyim doğum sancısı mi bilmiyorum bazen öyle bir ağrı giriyor ki sanki afedersiniz ishal olmuşum gibi bir sancı.. Once hafif sonra şiddetli kıvrandırıyor terler akıyor sanci gelince 3 4 dk sürüyor geçtikten yarim saat sonra da kasık ağrısı başlıyor o da 3 4 dk sürüyor geçiyor sonra .. Dogum sancısı olsa düzenli gelmesi lazım bu düzensiz mide bulantısı gibi başlayıp sancıya dönüyor.. Böyle olan yada bunun ne olduğunu bilen var mı?