Mery123 Kızlar 24 saat telefon yanımda, gece de uyuyamadıgım ıcın vıdeo acıyorum, dinleyerek uyuyorum. Acaba bu telefonlar cocuğa etki edıyor mudur hep tedirginim… Daha kanıtlanmış bişey yok dıye bılıyorum ama ne bılıyım ya varsa ama biz bilmıyosak 😓
Dilekcnkn Mery123 Yani bebeği bilemiyorum ama biz fenaa halde radyasyon alıyoruz bebek doğduğunda zaten yanına yakın bir yerlerede bırakmak iyi değil ama kendimiz baya bayaa radyasyon kapıyoruz
Portakalgeliyor Mery123 aslında düzenli ve sağlıklı bir uyku için telefon odamız da olmaması gerekiyormuş , bebek için de zararlı tabiki gel gelelim bırakmıyoruz elimizden de düşmüyor ne yazık ki 🤪
Burcuclk miskokulum1 kaktüs 🌵 alıcam ben odama koyucam radyasyonu çekiyor Muş doğum yapmama az kaldı alayım dedim. Bir yerde okudum evdeki kötü enerjiyi vs radyasyonu temizliyor Muş
Mery123 Dilekcnkn bebiş de karında bence ben alıyosam o da alıyodur 😔bide telefon hep karnımızın üstünde. Engel de olamıyorum
MomHero2 Mery123 direk etkisi olur mu bilemem ama radyasyon yayıyor. Ben tv izlediğimiz zaman da telefon da vakit geçirirken de karnımın üzerine ya bir kırlent koyarım ya da battaniye gibi bir şey örterim karın bölgesine yakın tutuyoruz bu şekilde kendi çapımda önlem alıyorum. Doğruluk payı var mı bilemem