Didemhakannisa Melikeurcu doktora görünmeni tavsiye ederim bazen normal bazende düşük tehlikesi olduğunu gösteriyo bende de aynı sorun var 8 haftaligim ilaç kullanıyorum
Dilek37 Melikeurcu benimde olmuştu korkutmak istemem ama bazen düşük sebebi olabiliyor içinizi ferah tutun ama bi doktorunuza gözükün
Zhrumt Doktoruna gözük benim de 6 da oldu o zaman sadece hap verdi sonra 10 da oldu iğne hap verdi en son da 14 de oldu bebeğin eşi aşağıdaymış ne zaman nasıl olur bilemezsin dikkat et dedi yani ne olursa olsun doktora git