nurbebek01 Kızlar 2 gündür sanki 100 kilo taş taşımışım gibi bir halsizlik ve ayaklarım kollarımda ağrılar var 26 haftadayız neden böyle
nurbebek01 Emofoise acaba ödem felan mi topluyoruz noluyor doktora 2 hafta sonra gidecem numarası da yok ki sorim
Emofoise nurbebek01 bende öyle düşünüyorum çünkü çok şişim ve kilo aldım ama aşırı şişliğim şekerden ve tansiyondan