sibel-irkit Kızlar 31 haftalık hamileyim kasik ve rahim kısmında iğne batması gibi ağrılar oluyor. Neden acaba korkuyorum kontrolüme daha var.
Naz_01 sibel-irkit 28+2yim rahimdeki batma bende de vardı iki gündür.okuduğum kadarıyla normalmiş ama bebek kendini doğuma hazırlıyormuş
sibel-irkit Ya öylemi bende erken bir belirtimi ya da ya erken gelirse korkusu yaşıyorum panik oluyorum sürekli ilk gebeliğim tecrübesizim