Kbracoskun Hatice4446 doğum zamanı yaklaştıkça bebiş aşağı iniyor oda hazirlik yapıyor daha sık tualet ihtiyaci hissedebilirsin ,☺️
Kbracoskun Madi aman yürüyüşü bırakma çok faydası dokunur doğumda zorlanıyorsundur eminim ama yararı olacaktır 🌼
Madi Kbracoskun 30 haftaya kadar çalıştım baya yürüyordum ,bebeğim makat pozisyona geçtikten sonra yürüyemiyorum yolda kalıyorum çok canım acıyor ☹️Çok şükür az kaldı