Nur_sen Sahsinamunhasir Musab. Oğlum olsaydı Yusuf Musab koyacaktik. Hatta peygamber efendimiz hz yusuf a.s sonra en güzel sahabe olarak adlandırmış ve sağ kolu idi. Hikayesi beni çok etkilemistir.
eydaNurParldar Musab... Canının son damlasına kadar ümmet sancağını taşımış şehidimizdir. Rabbim tüm evlatları adıyla şanlandırsın inşallah.