Aysegul2210 Merhaba 🌸 detaylı ultrason gerçekte çok önemli gebelikte. Bebeğinizde oluşan anormallikler varsa gebelikte de ilaç yardımı ile müdahale ediliyor. Veya hemen doğumdan sonra müdahale ediliyor. Detaylı ultrason genellikle 20-24 haftalar arası yapılıyor bebeğin derisi tam kalınlaşmadığı için daha net sonuçlar elde edilebiliyor. 🙏🏻 Hatta çoğu doktorlar 21 ve 22. Haftalar da daha doğru sonuçlar elde ediliyor diyorlar. Geçen perşembe günü gittim bende çok memnun kaldık yaklaşık 30-40 dakika boyunca bebeğin, plasentanın, göbek kordonunun ve rahim ağzının ne durumda olduğuna baktı. Yani anlayacağınız çok önemli asla ihmal etmeyin 🙏🏻 🌸