Dilara_guess Canseltkl bende e bebekten almıştım doğum sonrası kullanmayı düşünüyorum, sıcaklara geliyor ama napalım🙈 hiç göbeğim kalmasın istiyorum, 14 kg aldım
Arazynp Canseltkl valla beni sıkan hiç birşeyi giyemem ben. Hatta mecbur kalmadıkça sütyen bile kullanmıyorum. Korseyi hayatta kullanmamam. Dogumuma cok var ama dogumdan sonra sarkma gobek falan olursa spor yaparak düzelteceğimi düşünüyorum 🙄🙄