mommysweet bende 32.haftadayken NST de düzenli sancılar çıkmıştı,doktor hareketi yasakladı yoga,yürüyüş yapıyordum bir de bebek alışverişi için çok gezmiştim sanırım bunlar kasılmalara neden oldu.Doktor sadece yatacaksın dedi evde , sadece temel ihtiyaçlar için ayağa kalkıyordum 38. Haftam bitince artık hareket edebilirsin dedi,şimdi 40ı doldurdum çok şükür ama şimdi de bebiş gelmek istemiyor. Hareket etkilemiş olabilir yani,bence biraz ara verip sadece uzanın.