Btl2017 14+3 haftalık gebeyim. Genel olarak zaten yediklerimi çıkartıyorum. Özellikle akşam yemeklerini. Ama süt yoğurt zorla yesem de çıkartıyorum kızlar. Beyaz peynir ve kaşar dışında kalsiyum alamıyorum. Benim gibi olup çözüm bulan var mı???
ratatosk Btl2017 istifra ediyorsanız zorlamayın kendinizi illa süt ve yoğurt yemek zorunda değilsiniz kalsiyum için peyniri bi tık fazla tüketin çiğ badem tüketin mercimek fasulyede bile kalsiyum var. Google a yazın hepsi çıkar önünüze içinizin aldıklarını tüketin 🤗
vuslat_ekimde Btl2017 canım bende öyleydim 17+1 im bi kaç gündür yiyebiliyorum yoğurt süt içemiyorum bi kaç güne kadar hiç Yemedim ama zamanlar geçiçek demekk ki
Btl2017 suscarparimm Hayır doktorum vermedi. Kusmamin nedenini refluye bağlıyor. Çok dikkat ediyorum yediklerimle ama malesef süt ve yoğurt hiç yiyemiyorum