Herkese merhaba 😊11 haftalık olduk . 2 Li testi yaptırmak istiyorum. Benim gittiğim hastanede 900 e yapıyorlarmış çok uçuk geldi rakam o yüzden devlette yaptırmak istedim ama randevu bulamadım 🙄 Anadolu yakasında olup da perinatoliji de uygun fiyata yaptıran var mı ?
Not :radyoloji uzmanına değil perinatoloğa yaptırmak istiyorum.