Sumeyra96 Merhabalar arkadaşlar 5+2 günlük hamileyim kesemizi gördük doktorum 2 hafta sonra tekrar gel dedi 6+2 de gitsem kalp atışını duyabilir miyim ? Keseye geçen hafta vajinal ultrasonla baktık kalp atışı içinde vajinal ultrasonla bakılabiliyor mu
Bahar2622 Sumeyra96 ben karından ultrasonda 6+3 te minicik görmüştüm,vajinal ultrasonda daha iyi gözükür. Umarım sağlıkla duyarsın 🥰
sukufee01 Sumeyra96 merhaba canim bende 5+2 gittim kese gorduk. Sali gunu kontrol var 6+2 olucam bayram sonrasi gel diyicem ama muane ucretib yanmasin gel gene bakariz kalp atisi duymaya da biliriz erken dedi. Bakalim gidim olcak mi oglumda 6+4 duydum kalp atisini.bunda ne zaman olur bilmiyorum.
Mavi34 Sumeyra96 ben 6+6da karin dan bakınca duyamamıştım vajinal de.duymustuk 7+6 da ancak karin dan duyulmuştu kalp atisi
Sumeyra96 sukufee01 salı günü kalp atışı duyarsanız bana da haber verir misiniz bende ona göre gideyim bu arada hayırlı olsun size de 🥰