AESahin Anneyizbiz benim şuan 33 haftaya girdim başladım zorlamadan :) doktorum da sorun olmaz dedi bitki çayları da baslayabilirsin günde bir fincan dedi
Eylulunannesi-2 AESahin nası yapıyorsn cnm yag sürüyormsn yada herhangi bişey sürmeden yapılamazmı. Az önce bi anne de söyledi de ben baya niyetlendm yapmaya
Damlabal Betulnuri zamanla alışıyorsunuz bende başlarda öyleydim deneyin bence günde 3 dk zaten hemen bitiyor
AESahin Eylulunannesi-2 Hindistan Cevizi yağı olur zeytinyağı okur kantron yağı olur vazelin olur bunların hepsi ile olur size kalmış:)
Anneyizbiz Bmom oy hadi maşallah çok sevindim adınıza İnşallah bizlerde güzelce alırız kucağımıza acaba normal doğum muydu sizinki