Shaliye Merhaba kizlar ben 13 haftalik hamileyim vajinamda et cikti yani normalda vajinada delik var ama bende parmagimi iceri salamiyorum et bagli ne oldu bilemiyorum sizdede boyle bir wey olmuwmu?
Seyda5234 Shaliye canım o fazlalık bendede var bende 3 gün önce fark ettim kötü birşey mi anlamadım ama çokda kurcalamadim
Seyda5234 Shaliye Google de rahim sarkması diye cikiyo Ağır kaldırmak Kronik kabızlık Aşırı kilo ya da obezite Normal doğum Çoğul gebelik yazıyor
[silindi] Linçlenmem umarım bnde de kızlık zarı bölmeli ve koptu doktora da söylemedim Bi sorun olur mu acaba
Shaliye Seyda5234 ben gebeyim 14 haftalik dogum hic yapmadim ama vajinamdada et cikti hpvden test verdim sonuclari bekliyorum
dilsinati Et çıktı ne demek ? Nasıl bakılıyor ona söyleyin bilenler bende bakcam kontrol edeyim nasıl anlamam gerekıyor et olup olmadıgını? 12+3 üm
Shaliye dilsinati vajinanin disinda gozukuyo sigil gibi anusle vajina arasinda et cikmish bende oyle yani bide vajina giriwinde
Sevilay2855 Shaliye bende de var aynı durum kaç kere alttan muayne oldum anormal olsaydı söylerlerdi kızlık zarı kalıntısı vs olabiliyormuş bazen çok çıkıyor bazen normal hamilelikte o bölgeye kan akışı arttığı için şişlik vs olabiliyo dudaklar ve vajinada