Hamileliğim boyunca çok büyük sıkıntılar yaşamadan rahat bir hamilelik geçirdim ama bebeğin pozisyonundan dolayı ilk zamanlarda yaşadığım düşük tehlikesinden dolayı erken doğum olma ihtimali hep vardı ama çok şükür kızım haftasını tamamlayabildi. 37. Haftada çatı muayenesinde 4 cm açılmam vardı ufak ufak sancılarım başlamıştı ama bir türlü düzene girmiyordu 38. Haftada tekrar muayene oldum açılmam 5cm olmuştu ve hala sancılarım düzene girmiyordu açılmam olduğu için bebeğin enfeksiyon kapma ihtimali olunca 6 mayıs perşembe günü suni sancıyla vajinal doğumum planlandı. Hastaneye 17.30 gibi yatışım yapıldı odaya yerleşme lavman derken 18.00gibi suni sancı verilmeye başlandı , suni sancıyla ilgili korkularım çok fazlaydı ama regl ağrısından bir tık daha şiddetliydi dayanılamayacak kadar değildi belki de ben çok az aldım takılan serumun çeyreği bitmişti 19.00 gibi ebe suyumu patlattıktan sonra dayanılamayacak acılarım başladı ve asıl sancı neymiş o zaman anladım 19.46 da kızımı kucağıma aldım doktor bile şok oldu çünkü suyumu patlatmadan önce açıklığım 6cm iken bi anda 10cm oldu ve geçici odadaydım doğum için başka yere geçicektik bi anda odayı doğum odasına çevirdiler normal yatakta doğum yapmak zorunda kaldım çok hızlı olduğu için yırtığım dikişlerim oldu biraz ödem topladı ama bugün 3.günüm çok rahat hareket edebiliyorum , ilk gebeliğim olduğu için nasıl bir acıyla karşılaşacağımı bilmiyordum herkese ve doktoruma göre doğumumun çok kolay ve hızlı olduğunu söyledi , bana göreyse zor ve evet gerçekten çok farklı bir acı stresten ve korkudan sütüm daha yeni geldi ama inanılmaz güzel bir duyguymuş ve gerçekten normal doğumun sonrası çok kolaymış şuan normal hayatıma döndüm diyebilirim , benim acı eşiğim çok düşük ama hamileliğimin başından beri normal doğumu çok istiyordum ben yapabildiysem herkes bu acıya dayanabilir , kendinize güvenin sonrasında herşey zaten çok güzel ilerliyor, tavsiyelerime gelince ben 5. Aydan beri pilates yapıyorum hamileliğim öncesinde de düzenli spor , pilates yapıyordum.Hamileliğimin son aylarında da egzersizler dışında da hareketsz kalmamaya özen gösterdim son 4 hafta hurma tüketmeye başladım açılmalarımı kesinlikle buna bağlıyorum, herkese en az benim ki kadar hızlı ve kolay bir doğum geçirmesini diliyorum, sağlıkla yavrularınızı kucağınıza almanız dileğiyle ben happy kidse geçiş yapıyorum🌸🌸🌸