Bende de gebeliğe bağlı çıktı tokluk 1.saatler yüksek beni hastanedeki diyetisyene yönlendirdi şuan diyet uyguluyorum normalde şekerli şeylerle pek aram yoktur ama gebelikten dolayı canım istiyor ama yemiyorum ne zaman şeker yersen odacık var o açılıp bebeğine şeker gider dedi o yüzden şekerli içecek yiyecek hamur işleri paketli yiyecekler vs yemiyorum dikkat ediyorum elimden geldiğince sende dikkat edersen Allahın izniyle birşey olmaz 🤲🥰