Kizlar iyi akşamlar ben Konya’da yaşıyorum Karaman’da doğum düşünüyorum ve artık kpntollerimi oraya gidiyorum yarın randevum var e devlleten izin aldım yanlız eşime henüz sonuç vermedi onun almasına gerek yok diyorlar bilgisi olan varmı bu konu hakkında otobüs vs gidemem zaten özel araç icin izin aldım