Ela_sedef Ben de kadın doğumda öğrenmiştim ilk. Sonra bana endokrinolojiye görünmem gerektiğini söyledi. Hormon değerlerini endokrin daha iyi yorumluyor ve tedavi şeklini belirliyor. Benimki yüksekti baya. Bir süre izlendim endokrinde. Emar da çekildi. Prolaktinin neden yükseldğini öğrenmeleri iyi oluyor tedavi şekli için. İsterseniz Endokrine de görünebilirsiniz. Ya da bir süre denersiniz gebelik oluşmaz ise sonra gidersinz.