Selam kızlar bilen vardır belki oğlum olacak nasipse,eşim Babasının adını Koymak istiyordu Babasının adı Galip.Ben koymak istemediğimi söyledim ikna ettim fakat buseferde dedesinin adı olsun istiyor Dedesinin adı Süleyman. Çift isim olarak düşündüm ben Efe Süleyman nasıl sizce sırf gönlü olsun diye kabul ettim ama yanına isim nasıl sizce daha değişik önerileriniz varsa yazabilir misiniz 🌼