17+4 haftalık hamileyim. Bebeğimin boyu 20 cm dedi doktorumuz. Biraz uzun bir bebek olacak gibi ailede varsa dedi. Dedesi ve amcası 1.90 ben ve eşim ortalama boylardayız. Uygulamalarda hep 15-16 cm görünüyor bu haftada bebek boyu. Bizimkisinin 20 cm olması çok büyük fark değil mi sizce de?