İyi günler kızlar . Ben İstanbul da oturuyorum Çarşamba günü doğumum var. Annemler ankarada oturuyor doğuma gelmek istiyor (kardesimle) tabi bende gelsin yanımda olsun istiyorum 🤗 Seyehat izni nasil alacagiz izin verirlermi sizce anneme?🤦 Benimle aynı durumda olan varmi? Yardımcı olursanız sevinirim