luckymother ben kendimden dolayı kullanıyorum oyak tsk indirimini. Her şehire her hastaneye göre farklılık gösteriyor. Gittiğin hastanenin muhasebe birimini ara sor. Bazı hastanelerde tsk indirimi oyak indiriminden fazla oluyor. Hangisi fazla ise onu kullanın. Ben öyle yapıyorum. Gittiğim her özel hastanede soruyorum. Ona göre işlem yaptırıyorum.