Merhabaaaa güzel anneler buraya ilk defa konu açıyorum . Ama artık aşırı bunaldımmm normalde de her şeyi kafasına çok takan bir kişiliktim ama hamile kaldıktan sonra her şey farklı oldu daha az takıntılı ve sinirli oldum çok gülüp eğleniyordum taki 22. Haftaya gelene kadar bunu ne tetikledi bilmiyorum tam kapanmadan dolayı günlerdir evde olmak tetiklemiş olabilir diye düşünüyorum çünkü bu zamana kadar gayet keyfli geldik ama şuan eşime anneme eşimin ailesine herkese takılır oldum her şeye takılır oldum bunları düşünüp takıldıktan sonra bebeğimide üzdüm diye birde buna takılıyorum günlerdir aşırı mutsuz huzursuzum 😢😭 var mı aranızda böyle olan anneler bu şekilde devam edip evladımıda strese sokmak istemiyorum ama ne yapacağımıda bilemiyorum 😭