Ebreva YYaseminn kısmetse inşallah 30. Haftadayız bende çok istiyorum yengem yaptı 2.5 yıl ara ile ve çevremdede yapanlar çok var
Gurbetkusu_43 YYaseminn Var canım bi arkadaşım ilk doğumunu zorunlu olarak sezaryen yapmış ikinci doğumunu normal yapmıştı hemde kesisiz dikişsiz.
YYaseminn Alone gerçekten mii yani ozaman hamilelik sürecini falanda sayrsak diğer kızı 2 2bucuk yaşındayken hamile kalmış değil mi
Alone YYaseminn evet cnm ama doktorunun bunu onaylıyor olması lazım çoğu doktor normale yaklaşmıyor sezeryan sonrası
Ebreva YYaseminn evet normalden sezaryene dönüşmüştü 3yaş 3 ay araları olavak kısmetse 35.37 hafta gibi kesi yeri kontrol galan edilecekmiş o zaman gerekli herseyi konusucaz dedi doktorum