40 günlük bebeğim var 40 gündür neredeyse gaz sorunu ile bas ediyoruz oglum ıkınarak gaz cikarmakdan yoruldu iyice. Biogaiga ve sab simplex damla kullaniyoruz ama faydası yok pek. Bi çok kişi metsil damla önerdi kullanan var mı bu damladan ise yaradığını okudum nette falan. Kullanan var mi?