45ponck Arkadaşlar 3 gündür lw çıkamıyorum 5 haftalık hamileyim, çok zor durumdayım ne yesem geri geliyor kabız olduğum için ağrım var migdem de kramp giriyor sabahları ,bugün doktor dupholoc şurup verdi kullanan var mı aranizda
Tugcekrc 45ponck Canım bende kullandım dupholoc biraz şekerli ama doktorunun tavsiye ettiği şekilde kullan. Bol su iç sabahları kuru kayısı ye su iç bide kefir dene. İnşallah düzelir bende yaşıyorum bazen maalesef ..
gmzgmzz 45ponck bende aynı durumdaydım doktorum duphalac şurup verdi 1 kez içtim ama inanılmaz gaz yaptığı için bende bıraktım kayısı vs yiyorum şuan düzene girdi çok şükür. Bol su içmenizi tavsiye ederim birde kayısı bence baya iyi geliyor. Ama tabi mutlaka doktorunuza durumu anlatın 🙏🏻
Pinaralper 45ponck forbiom pregnam kullanabılırsın hem bagırsaklsrını harekete gecırır hem omega var ıcerısınde ve hamılelere uygundur
sukufee01 45ponck ayran ic canim bol bol. Ben yillardir cocuklugumdan beri kabizlik sorunu cekerim.7 gun 10 gun wc cikamazdim. Ilk oglumda cok korkmustum kabizliktan onda hic kabiz olmadim bunda ise ayran iciyorum gun icinde kabizlik olmuyir isal yapiyor hatta :)
Umi21 45ponck ben kullandım onunla beraber fitilde kullandım öyle etkili oldu sabahları aç karnına zeytin yağı içebilirseniz oda etkili oluyor cok kötü bir agrisi oluyor bu kabizligin ben eşimi geçen yarısı eczaneye gönderip almıştım fitille şurubu sizi cok iyi anlıyorum birde kullandığınız ilaçlarda kabızlık yapabiliyor ben decavit kullanıyordum onu bırakınca rahatladım
Tubiko52 45ponck kabızlığı asla yaşamayan anlamaz kayısı falan ye tabiki ama hamilelikte çok fayda etmiyor dupolacı kullan hayatıma girdiği için her gün şükrediyorum muhteşem bir ilaç
45ponck Tubiko52 o kadar doğru dedin ki😔şurubu da iki gün dur kullanıyorm hafiften gelişme var ama karnım migdem hala ağrıyor