Lalihhhh Zeynoo077 37+0 benim de adet ağrısı gibi belim ve kasığım ağrıyor ara ara gelip gidiyor ilk bebek her ağrı da acaba doğum mu diyorum 😃
Cansu101706 Zeynoo077 Heyecanla Arife Saat 10.30u bekliyorum . Prenslerimi sağlıkla kucağıma alırım inşallah
_Nilayismail- babyandmom1 aynen bende 37+3 arada belime sırtıma sancı giriyor ayak ağrılarım oluyor midem çok kötü rahim de arada iğne batar gibi sancım oluyor acaba açılma olmuşmudur🙄😊
babyandmom1 _Nilayismail- ben çatı muayenesi olmadım ama bence ufak ufak açılma başlıyor ya da bebek kanala girdi diye düşünüyorum
_Nilayismail- babyandmom1 bende bakalım inşallah yarın gitmeyi düşünüyorum çatı muayenesi yaparlar o zaman bence ayy çok korkuyorum 🤦♀️🙃😔☺️
Mihriiiii Zeynoo077 ah bende 37+5 ağrılar mahvetti ama 18 Mayıs’ta sezeryanimiz var kismetse o zamana kadar bir hafta var. Bir hafta daha bekler umarım bizim bebis🥰 ama artık cok zor bir an önce doğsa diyorum gunler gecse de🙈
Eczmery123 Zeynoo077 39+3. 2 gün önce nişanım geldi ama başka hiçbir belirtim yok. Karnım çok yukarda ve hiç sancım yok. Bebişimin gelmeye niyeti yok galiba 😢