Arkadaşlar hayırlı akşamlar kısmetse yarın 30 haftalık olacağız inşallah 🥰 Lakin kaç gündür hiç dermanim yok yürüyorum dizlerim tutmuyor, bisey kaldıracak olsam tabak gibi mesela elime sanki çuval almışım gibi oluyor. Sizde de böyle mi kontrolüm 32. Haftada acaba kanım mi düşüyor diye düşünüyorum var mı bu durumu yasayan 😭