dakpinar- Kızlar merhaba , 6+2 günlük hamileyim çok şükür , artık iştahsızlık başladı sanırım fakat şöyle bir durum var, kendimi çok aç hissediyorum ama hiçbir şey yiyesim de gelmiyor böyle bir ikilemde olan var mı?
Deniz59 dakpinar- bende öyleydim bi hevesle oturuyodum sofraya isteksiz isteksiz yemeye çalışıyordum yiyemiyordum şimdi 15 haftalık olduk maşallah bogazım durmuyo hiç😁😁
rgk dakpinar- yalniz değilsiniz😇 benim de o hafta öyle idi. havuç salatalık yoğurt çubuk kraker yedim sürekli. çok iğrenç bir durum. 8 haftalık olduk biz şimdi öyle bir sorunum kalmadı. ama acıktığımda, ki sık acıkıyorum, elim ayağım boşalıyor. anında bisiler yemem gerekiyor yoksa midem bulanmaya başlıyor şimdi de
dakpinar- depsizoo ya utanmasam açıp diye ağlıcam ama ne yemek istiyorum bilmiyorum umarım hemen geçer 🥰
Gzde218 dakpinar- merhaba ben de 6+3 gözüküyorum uygulamada ben de sizin gibiyim çok acıkıyorum yemeğe oturuyorum ve sadece çorba falan içebiliyorum porsiyonlarım aşırı azaldı 😃
dakpinar- Gzde218 ben de sadece çorba ve yoğurt 😍 ama mesela canınız çok şey istiyor ama istemiyor gibi de dimi 🐣
Elcnbykckr dakpinar- aynı şeyi doktoruma sordum iştahsızlık cok normal kilo bile verme ihtimalin olabilir dedi. İlk 3ay normal oluyomuş
Gzde218 dakpinar- aynen tanımlayamıyorum isteği daha doktora da gidemedim istanbulda olamadığımdan bayramdan sonra inşallah 🙏
Mavi34 dakpinar- ben 13 haftaya geldim son 1 haftadır öyleyim 1 kilo vermişim bundan önce baya açıktı iştahım 1 haftadır hic birşey yemek istemiyorum