Muczembenm21 İyi akşamlar hanımlar ben 14+4 haftalık hamikeyim iki gündür çok hastayım gribe ne iyi gelir çok kötüyüm 😥🤧🤒
Kucukmucize Muczembenm21 canım bende geçen hafta öyle idim.çok açık çay içtim limonlu limon yedi. Meyve yedim portakal sıktım onu içtim 🙏
Cmileozdmr Muczembenm21 ben iki defa grip oldum canım süt iç bol bol bide zeytin yağıyla pekmezi kavur cook kavurma içine bir iki tane de limon tuzu at ılık ılık iç iyi geliyo
Sevgi_123 Muczembenm21 Canım evde varsa ıhlamur içine çubuk tarçın karanfil zencefil katıp limonla balla içersen iki güne hiç bir şeyin kalmaz inşallah
Kucukmucize Muczembenm21 meyve ye canım portakal sık bunlar iyi geldi 🙏geçmiş olsun inşallah bi an önce geçer
_merveksk Valla bende dondurma çok yiyorum bugün sesim değişti burnum akmaya başladi üstümü örtündüm portakal dilimledim 2 tane onu yedim çok geçmiş olsun😇🌹
rgk Muczembenm21 ben de çok kötü grip olduğumu düşünmüştüm, gözüm akıyor hapşırık burun tıkalı ses değişik derken malesef korona olmuşum. Bence bi test yaptırmakta fayda var. Çok geçmiş olsun.