oznuryakup44 tetanoz yaptirmadim çünkü oğlumda bütün asilarimizi yaptirmistik bi gebeligimde asım kalmadı. Şeker testide yaptırdım hamd olsun bir sknti çıkmadı canim gebeliklerin genelinde olur mus. Kimisinde üşüme kimisinde yanma. Ben oglumdayken 7.8. Ayım ağustos eylüle denk geldi ben gayet rahatım ama bunda mart nisan ayında kar yağarken evde şortla geziyordum hele simdi sıcaklar gelince deliriyorum resmen 🤷♀️🤷♀️