Nejlaoyku Bnmde 37+4 2cm açıklık vardi çarşambadan beri yarin kontrole gitcem bayramda gelcek galiba 😂😂
clksyma-97 Eylul_melek bizde yarın 38 oluyoruz doktorumuz her an gelebilir çok aşağıda dedi ama tık yok 😂
Ygmrtlerli Bende 38+3 üm yarın kontrolümüz var bakalım ama hiçbir belirtide yok, hani kızlar erken geliyordu gözümüz yollarda kaldı💕☺️
SerifeG94 Eylul_melek 39+0 haftalık olduk bizde dün nişanım geldi 3 cm açılma varmış ama ne sancı ne su gelen giden yok sabırsızlıkla bekliyorum başı çok aşağıda doktor olur 1-2 güne dedi ama bakalım
Rukiye14 Eylul_melek her sabah bugün de olmadı diyerek uyanıyorum 😅 hayırlısıyla biter inşallah bu bekleyişler.
dygn Minnosunannesiii benim kuaforum illegal dukkani acti benim icin valla sagolsun 😁 seninki bir de eve gelicekmis helal olsun
esraylsrl Eylul_melek sabah nişanım geldi😳 hafif ara ara sancı gitti geldi inş doğururum bu hafta nst deyim😩🙈
SutlacimiYedimmiBen Minnosunannesiii yok dogurmadim kiz daha gttim bugun acile sanci yok suyu iyi bundan sonradi artik sancimi beklicem o da gelirse😐 sen gttinmi hastaneye?
Jade06 Eylul_melek Ben de 38+5′teyim. Bugün aşağıya doğru şiddetli baskı hissediyorum. Rahat oturamıyorum. Bir an önce kavuşmak istiyorum bebeğime🙏🏻
Eylul_melek Jade06 bende bu gece yarısından sonra 39 oluyorum ama bugün sancım var tutuyor bırakıyor böyle sırtım bacaklarım yanıyor😟