aybarsdefne Cuma günü randevum vardı doktora gittim 38 haftalıktık o zaman tuşe de yumuşama var bayramı bulmaz dedi sancı vs yok 😒 ikinci doğumum olucak bu arada Açıklık da yok dedi Yürüyüş felan da yapıyorum banamısın demiyor artık doğumum başlasın istiyorum bugün de baya eşim işteydi temizlik yaptım evde hiç sancı sızı yok yine 🙈 neler yapsam faydası olur acaba ? Tetiklesin açıklığı
Yaprakdokumusever aybarsdefne Bana doktorum haftada 2-3 kere ilişki önerdi. Hareketler verdi. Ben de hızlandırmak istiyorum 39-40 ı görmek beni endişelendirir 😅
mucizemARAS aybarsdefne aynıyız ya beklemedeyim sadece yarın 39 oluyorum bende 38 de catı muayenesi oldum yumuşaman var dedi birde sanki enfeksiyon var dedi fitil yazdı bi kaç gündür hareketi iyice azaldı cok cok az gissettim hatta hissettim mi ondan bile emin deildim acile gittim önce acılman varmı bakmamız lazım dedi acılma yok nst baglandım sancı yok Allaha şükür bebegim iyiymiş ama ses seda cıkmıyor
Dilaraa06 aybarsdefne bende bekleyim bari 40 olduk hala gelen giden yok duş squat hergün yapıyorum ama yok yinede açılma da yok sancı da yok
aybarsdefne Yaprakdokumusever 😂ilişkiyide kızımdan fırsat bulamıyoruz tam yapıcaz uyanıyor şimdi birde oruç ya süre de kısıtlı 😂😂🙈 çok acele oluyor
aybarsdefne mucizemARAS napcaz bilmiyorum 😑acilden gitsem de sebepsiz olucak yani geri göndericek yada serviste tutup tutup akşamına çıkısımı yapacak
Yaprakdokumusever aybarsdefne valla o konuda haklısınız ramazan diye bizde durgunuz 😅 o yüzden hareket ve yürüyüşlere devam 😄
mucizemARAS aybarsdefne gidince alttan muayene etti işte ikinci alttan muayenem oldu tetikler diyorlar aslında
ironbaby Ben de 38+5teyim, arada bir çok az adet sancısı gibi birşey hissediyorum o kadar, ev içi hareket de yeterli gelmiyordur bence. Pilates topuyla bazı hareketler yapıyorum ama o da 10-15 dk ancak sürüyor, squatı yapamıyorum😬
mucizemARAS ironbaby bende öyle hafif adet sancısı ve bu günde alttan muayene sonrası belimde agrı başladı
aybarsdefne ironbaby pilates topum yok ama YouTube de bi doktor pilates topunun çok etkisi olmadığını söyledi 😑
ironbaby aybarsdefne ben de sırf bu günler içim aldım pilates topunu😕 internetten takip ettiğim doulalar pilates topu ile pelvik kasları çalıştıran hareketler öneriyorlardı, kardeşimi de hastanede doğum sancıları sırasında pilates topu hareketleri ile destekleyip suyunun patlamasını sağlamışlardı. İnşallah bir işe yarar😅
aybarsdefne Dilaraa06 riskli olsa şimdiye doğardı rahat olunca gelmiyor heralde 😂🙈ondada dursun istersin gelir ya
Dilaraa06 aybarsdefne pek rahat hemde hiç gelesi yok ben artık yürüyemiyorum bel ve bacak ağrısından o hala gelmiyo 😂 yarın kontrolüm var bakalım ne diyecekler 😬
aybarsdefne ironbaby ilk kızımdayken Kaynanam dan almıştım 42 de doğunca bunda istemedim artık 😂😂😂 bildigin suquat pilates lastik çalışması bebek beşiğiyle hepsini yaptım işe yaramadı bunda da ondan kullanmadım aslında gebe okulun da pilates işe yarıyor demişlerdi ama ben dahil kullanan kaç kişi varsa ya beceremedik 😂😂😂işe yaramadı
Dilaraa06 aybarsdefne gittim doğumu tetiklesin diye alttan muayene yaptı rahim ağzı uyariliyomus bu yaptğı işlemde şimdi kasıklarim da baslayan adet sancılarım var
ironbaby aybarsdefne bende de işe yaramadı, malesef suyumun normal sınır altına inmesinden dolayı sezaryene alındım