Nursem canım hiç moralini bozma, ablamda da aynısını dediler 4. ayda baya kapanıyor gibiydi d vit kestirdiler ve beklenildiği gibi erken kapandı, maşallah hiç bişeyi yok 3 yaşını bitirecek😊 ilk hemşireler söylediğinde baya korkutmuşlardı ama hiçte öyle birşey olmadı, rahat ol bazı bebeklerin erken kapanabiliyor, sevgiler..