Odamız falan kuruldu ama anne yanı beşiğini daha kurmadık, hastane çantası da hazırlamadım daha 34+5 günlüğüz. Hafta içi çantamı hazırlayacağım ama anne yanı beşiği sizce ne zaman kurulmalı siz ne zaman kurdunuz? Neler yapıyorsunuz, heyecan falan var mı? Hem sohbet olsun, hemde merak ettiklerimizi sorup cevaplayalım 🥰🌸