Ebrukarayali Kaçıncı haftadan sonra muayeneler 2 haftada 1 e düşüyor? Bi de özelde 2 hafta sonra tekrar muayene ücreti veriyor muyuz?
Miumiu Ebrukarayali Canım önümüzdeki hafta 32 haftalık olucam ve doktor muayenem var. Doktorum 32 den sonra 10 günde bir görücem seni dedi.
Yaprakdokumusever Ebrukarayali 32-34-36-37-38-39-40 şeklinde , benim gittiğim hastanede 10 günü geçince muayene ücreti ödeniyor
Dnz_yksr Ebrukarayali 35 den sonra her hafta gel dedi bebegim de haraket azlığı var bu yüzden her hafta gormek istiyor
Mervesngr71 Ben 30.haftadan sonra 2 haftaya bir gitmeye başladım özelde ayda 1 veriyorsunuz canım 2 hafta sonra çağırırsa muayene ücreti vermiyorsunuz tabi. Heryerde aynı mı bilmiyorum ama benim gittiğim klinikte öyle ☺️
Buseylmz Yaprakdokumusever 2 hafta önce gittiğimde muane ücreti ödedim bir sonrakinde ödemedim haftada 1 göreceği için bu haftada öder miyim acaba bilgin var mı
umyahsen Ebrukarayali 32den sonra iki haftada bir gel dedi. Bu sefer bayram araya girdiği için haftaya gel dedi. Büyük ihtimal bundan sonra haftada çağıracak csnım 35+4üz
Ebrukarayali O zaman her doktora göre değişiyor kızlar 🤔 bizim hastanenin muayene ücreti 200 tl umarm ayda 1 kere alıyordur
umyahsen Ebrukarayali 10 gün içinde gittiğinde muayene ücreti almıyorlar canım sonrasında hep alınıyor
Zeynep0332 30 a kadar ayda 1…30 dan sonra 3 haftada 1….32 den sonra 2 hafta da 1…37den sonra her hafta 😇
Busra2706 Ebrukarayali 30 dan sonra 2 haftada 1 gitmeye başladım. Bazı hastanelerde kontrol süresi 10 gün bazılarında 15 gün. Ben acıbademe gidiyorum 15 gün olduğu için 2. Muayenemde ücret ödemiyorum kontrol olarak geçiyor.
Thutik Ebrukarayali bence bu kişiden kişiye göre değişiyordur. Benim 29. haftadan sonra 10 günde 1 e düştü. Öncesinde ayda 1 di. 2 görüşmeden birinde ödeme yapmıyorum, 2 hafta kontrol süresi hastanenin
perilice123 Ebrukarayali benim kalp atışından sonra iki haftada bire düştü. İkinci trimesterda da ayda bire düştü.
gamzeserenn 32 den sonra 10 günde bir gidiyordum bugün tatilden dolayı acilde muayene oldum bidaha doğuma kadar gelmene gerek yok dedi 38 haftalığım🤷🏼♀️