Tubaraf ben bugün yaptırdım bakalım bazıları önemlı diyor bazıları degil diyor 3 doktorla konuştum 3üde yaptır dedi glikozum iyi ama bu daha farklı bişeymiş bende riske atmak istemedım yaptırdım çünkü o değerler yüksek olursa erken doğum riski falan oluyormus