Smyrna_35 Kızlar 6.ayımdayim şimdiye kadar hiç kusma falan yasamadim şimdi ne yesem çıkartıyorum siz nasıl baş ediyosunuz tavsiyelerinize ihtiyacım var 😏
Denizyildizii Smyrna_35 bi doktoruna danış cnm önce çünkü başka bişeyde olabilir hamilelik için olan kusmalar başlarda oluyor
MomHero2 Smyrna_35 ben başlarda yaşadım 15. Haftadayım hala yaşıyorum ama benim 5. Aydan sonra bitiyor. Prillam dr kullanıyorum bulantı ilacı o iyi geliyor
Zumra-54 Smyrna_35 ahh canım seni canı gönülden anlıyorum 4 haftadan 12 iç haftayım günüm gün olmuyor evimi fln braktm annmlerde kalyorz okadar yani ALLH yardmcn olsn
Hamide35 Smyrna_35 canım doktoruna bı danış karaciğer ultrasonuna yönlendiriyor .. bende başlarda öyleydim şimdi azaldı ama daha 15. Haftadayiz benim drum en son kontrolde bulantı ilacı yazmadı bitmesi lazım bı ultrasona gir dedi başka bişey mi var diye
Cansul95 Smyrna_35 merhaba bende aynı seyleri yaşıyorum 6. Ayimdayim ama bulantılarım çok doktora danistinizmi acaba gaviscon şurup verdi bana herhangi bişe söylemediler acaba neyden kaynaklaniyormus
Happyasya Smyrna_35 bende 6 aylığım başlardan beri yaşıyorum. Az az sık sık yiyin büyüdükçe mideyi sıkıştırıyor bebek
Smyrna_35 mavi_kus Çok geçmiş olsun canım üzüldüm valla hayırlısıyla kucagimiza alalimda geçsin şu gunler 🙏🏻
mavi_kus Smyrna_35 amiiin 🙏🏻 Dert öylede bitmiyor acilde sıra beklerken ne çok bebek vardı onlar ağladıkça benim içim yandı