Donebaris 37haftaligiz ve sabah 5 ten beri agrilarim var 5 dakika suruyo belimden vuriyo agri sizin dogum agriniz nasildi acaba yardimci olurmusunuz kacinci haftada baslayip dogum oldu
Betl Donebaris bana ilk gebelik te ebe demisti ki ağrın olursa sıcak duş al ve uzan ağrın hafiflerse yalancı sancı ama ağrın hafiflemekten çok cogalirsa ve düzenli ise doğum sancısı ben çok denedim ve gerçekten doğru çıktı
Zeynep0332 Geçtiyse yalancı sancıdır..benim 2.gebelik..dogum sancısı giderek artan ve düzenli olan sancı oluyor ve dinlenme uzanma vs ile geçmiyor 😇