Silakymz ah ne çektim o ağrıdan.. 18.haftalarda başladı, doktor kafasını dayıyor gibi duruyor dedi ama haftalarca geçmedi. Öksürürken bile acı çektim, yatarken, kalkarken hep aynı sorun.. Magnezyuma başlayınca geçti, ama magnezyumla ilgili mi yoksa değişen başka durumlardan ötürü mü bilmiyorum, 3-4 hafta sürdü ama geçti şükür, sizin de en kısa zamanda geçer umarım