Merhaba güzel anneler 🤗 29. Haftamızdayız haftalardır bebegin hareketlerini net hissediyorum çok şükür fakat şöyle bir durum keşfettim; ben hareketliyken bebeğim çok sakin hareket etmiyor , ben oturunca ya da uzanınca başliyor tekmelemeye 😂 sizde durumlar nasil?