36+2 deyim kızlar bebeğim son günlerde çok fazla toparlanmaya başladı sertlesiyor karnim bugün akşam üzeri adet sancısı gibi sancılarım oldu biraz geçiyor sonra tekrar başlıyordu biraz uyudum geçmiş doğum başlangıç belirtileri mi daha erken değil mi 36. Hafta