gamzekya Merhaba kizlar 13 hafta 4 günlük hamileyim mide bulantım yeni başladı ve kasıklarımda ağrılar var regl sancısı gibi bu normal midir sizdede böyle oluyor mu 😢😢 iştahsızlık üst safhada ne yapabilirim sizceee
irem_321 Bende 15+4 günlüğüm canım hala bulantım var ara arada kasık ağrılarım oluyor doktoruma sormuştum olabilir bebek yerleşmeye çalışıyor demişti kasıklarım ağrıdığında uzanıyorum iyi geliyor