Ogretmenim7 canım bende çok hissetmek istediğim için pıt pıt bişeyler oluyodu gibi o haftalarda. Hatta buraya yazmıştım ilk gebelik için 14 hafta erken diyenler olmuştu bazıları da olabilir diyolardı. Ta ki 17 de hissedene kadar gerçekten o değilmiş yani 🙈 bide annesi daha ufacık o şimdi 100 gr bile değil çok çok zor ✨ ilerleyen zamanlarda iyi anlıyorsun gerçekten. Azıcık daha sabır 💫