ahlasinannesi eğer durumun özele gidecek kadar yoksa yada devlette olur diyorsan bende gölbaşında oturuyorum kuzum burada ki hastaneden ve Tuğrul Başar beyden çok memnunum. Cem Bey konuşmaktan aciz çok zor cevap veriyor ama Tuğrul bey sağolsn sıkılmadan yanıtlıyor, sürekli soruyor nasılsın bu hafta neler yaptın gibi. Şehit Ahmet Özsoy Devlet hastanesi. Toki’de sen hangi mahallede oturuyorsun?